Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2011

Γιάννης Τσιμιτσέλης: «Ήμουν σε άλλη σχέση όταν γνώρισα τη Βάσω»

Ο Γιάννης Τσιμιτσέλης, καλεσμένος στην εκπομπή «Μες στην καλή χαρά» το πρωί του Σαββάτου, μίλησε για την πολιτική επικαιρότητα των ημερών αλλά και τη γνωριμία του με τη σύντροφό του, Βάσω Λασκαράκη.

«Θεωρώ τεράστιο λάθος αυτό που έγινε. Δεν βρίσκω λόγο γιατί να διακοπεί μια παρέλαση που είναι φόρος τιμής για τους νεκρούς. […] Εμένα δεν με ενδιαφέρουν οι πολιτικοί και οι επίσημοι. […] Διαδηλώνουμε κάθε μέρα, όλο τον χρόνο. Πρέπει να ξεφτιλιζόμαστε αυτήν την ημέρα παγκοσμίως;» ανέφερε μεταξύ άλλων ο 30χρονος ηθοποιός, σχολιάζοντας τα δυσάρεστα γεγονότα που συνέβησαν χτες στη Θεσσαλονίκη, έχοντας σαν αποτέλεσμα την ματαίωση της παρέλασης της 28ης Οκτωβρίου ενώ συνέχισε: «Είμαστε όλοι υπεύθυνοι γι αυτήν την κατάντια. Είμαι υπέρ της δημοκρατίας αλλά σε αυτήν τη φάση η υπερβολή της έχει τα αντίθετα αποτελέσματα. Είμαι ενάντια σε κάθε είδους βίας».
Όσο για τη γνωριμία του με την τωρινή σύντροφό του, Βάσω Λασκαράκη, αποκάλυψε: «Ήμουν σε άλλη σχέση όταν γνώρισα τη Βάσω Λασκαράκη» ενώ τόνισε πως δεν ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά, επειδή το πρώτο διάστημα της γνωριμίας τους συνυπήρχαν επαγγελματικά στα γυρίσματα του σήριαλ του Mega, «Πολυκατοικία».
Επίσης, ο Γιάννης Τσιμιτσέλης παραδέχτηκε πόσο άβολα αισθάνεται για τις ερωτικές σκηνές που έχει γυρίσει για τις ανάγκες της δουλειάς του ενώ πρόσθεσε: «Δεν έχω δώσει κανονικό φιλί ποτέ στην δουλειά μου. Πιστεύω ότι μπορεί να βγει μια σκηνή, ερωτική, χωρίς να δείξεις τίποτα (τολμηρό)».

Πηγή: yupi.gr