Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2011

Ν. Σφακιανάκης:...Δεν πληρώνει το χαράτσι στην εφορία

Με σκληρά λόγια μίλησε ο Νότης Σφακιανάκης στην κάμερα του Star, για το rockumentary της Άννας Βίσση «Όσο έχω φωνή».
Ο 51χρονος τραγουδιστής δήλωσε πως δεν έχει παρακολουθήσει το ριάλιτι της 53χρονης Ελληνίδας σταρ:
«Θεωρώ ότι είναι προσβλητικό για κάθε άνθρωπο να συμμετέχει και να αυτοεξευτελίζεται. Να βγάζει δηλαδή τη ζωή του φόρα-παρτίδα σε όλο τον κόσμο. Για ποιο λόγο; Έχεις κανέναν λόγο να το κάνεις;» δήλωσε. Ο ίδιος, ωστόσο, δεν έχει παρακολουθήσει το συγκεκριμένο σόου, αλλά όπως είπε «τα περιμένω όλα!».
Τέλος, από το στόχαστρό του δεν γλύτωσε ούτε η οικονομική κρίση, αφού όπως τόνισε αρνείται να πληρώσει το "χαράτσι" που έχει επιβάλλει η κυβέρνηση: «Ζήτησα από τον λογιστή μου να μην το πληρώσω και να στείλει υπόμνημα που να λέει ότι αρνούμαι να πληρώσω κάτι για το οποίο δεν χρωστάω. Πληρώνω τις υποχρεώσεις μου και κάτι που δεν χρωστάω δεν θα μου το πάρεις διά της βίας. Που να χτυπιέσαι κάτω, δεν θα σου δώσω τα λεφτά μου!».

Πηγή: Yupi.gr