Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

Χρύσπα: «Δεν έχω ψάξει ποτέ το κινητό του συντρόφου μου»

Εδώ και αρκετό καιρό, η Χρύσπα ζει χωριστά από τον σύζυγό της, καθώς εκείνη εργάζεται στην Αθήνα και συγκεκριμένα στο νυχτερινό κέντρο caramela, ενώ η δουλειά εκείνου είναι στην Θεσσαλονίκη. «Ο, τι έκανα εγώ τόσα χρόνια, το κάνει εκείνος ώρα. Πηγαινοέρχεται, πού και πού, για να μπορούμε να βλεπόμαστε», δήλωσε.
Η τραγουδίστρια δεν έκρυψε ότι αισθάνεται πολύ καλά στην προσωπική της ζωή και αυτό την βοηθά να αποδίδει στην δουλειά της. Μιλώντας στην Πρωινή Μελέτη, δήλωσε ότι δεν έχει αλλάξει τίποτα μετά τον γάμο και δεν απογοητεύεται με την κατάσταση που βιώνει. «Νιώθω πολύ καλά και όσο να’ναι, όταν συμβαίνει αυτό, ιδίως εάν και τα επαγγελματικά σου είναι καλά, αυτό βοηθάει και μάλιστα πολύ. Ο, τι μας συμβαίνει, μας κάνει καλό. Ακολουθώ την ροή των πραγμάτων. Αυτή είναι η άποψή μου και αυτήν ακολουθώ».

«Δεν περίμενα την απόσταση. Σε φυσιολογικά πλαίσια, γκρινιάζω, αλλά όχι υπερβολές. Πάν μέτρον άριστον», πρόσθεσε.
Η Χρύσπα όμως δεν στάθηκε στο θέμα της απόστασης, αλλά μίλησε και για πιο προσωπικά πράγματα. Όπως εάν έχει ψάξει το κινητό του αγαπημένου της. «Δεν έχω ψάξει το κινητό του. Αυτά είναι κατινιές. Εάν θέλω να κάνω κάτι, θα το κάνω μπροστά του. Άμα είναι να παντρευτείς για να κάνεις κατινιές, ας ’το, μην κάνεις τίποτα».
Οσο για το ενδεχόμενο να κάνει παιδί και μάλιστα άμεσα; «Αυτή την δεδομένη στιγμή που μιλάμε, όχι. Είναι μεν χαρά, αλλά είναι και μεγάλη ευθύνη».